האסון בים המלח • ראה"מ: "תעשו הכל לחזור הבייתה בשלום"

    איתי גדסי No Comments on האסון בים המלח • ראה"מ: "תעשו הכל לחזור הבייתה בשלום"

    ראש הממשלה התייחס לתאונה המחרידה בים המלח ואמר: "רעייתי ואני וכל עם ישראל אבלים ביום הזה". שר הפנים אריה דרעי הביע את כאבו על האסון הגדול ואמר: "הכל מתגמד סביב האסון הנורא שלא נתפס"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הידיעה המרה על האסון המחריד שהתרחש היום (שלישי) בים המלח, במהלכו משפחה שלמה נמחקה בתאונת דרכים מזעזעת, הביאה לטלטלה קשה ועצב רב בעם ישראל. ראש הממשלה התייחס לאירוע הקשה ואמר: "רעייתי ואני אבלים יחד עם כל עם ישראל".

    נתניהו כתב בהודעת אבל מיוחדת: "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות. היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".

    שר הפנים אריה דרעי התייחס גם הוא לאירוע המצמרר ואמר: "‏אסון מזעזע, קורע לב, בלתי נתפס. בני משפחה שלמה מפסגות שבבנימין, אבא, אמא וששה ילדיהם נהרגו בתאונה סמוך לים המלח. הכל מתגמד נוכח אסון כזה שהדעת מסרבת לקלוט. תהא נשמתם צרורה בצרור החיים."

    המועמד לראשות מועצת בנימין, תושב פסגות, ישראל גנץ: "התבשרנו בשורה איומה ונוראה על לכתה בטרם עת של חבריי ושכניי בפסגות שבבנימין, משפחה שלמה, הורים וששת ילדיהם.

    כולנו המומים. העיניים דומעות. הלב נקרע ומסרב להאמין. הדעת אינה תופסת.

    לעת עתה עצרתי את פעילותי המתוכננת להמשך היום, בדרכי חזרה למשפחתי ולחברי לישוב ולהערכת מצב עם גורמי המקצוע".

    פעילים וחברים יקרים – נוכח האבל הכבד שנפל על כולנו, אבקש להתנהל בצורה ממלכתית, להמעיט בגילויי שמחה, לכבות את המוסיקה לחלוטין ולכבד את זכרה של המשפחה. בבנין הארץ ננוחם.



    0 תגובות